De Nieuwsbrief...

Dit bericht is verlopen op 2021-11-16

De wekelijkse nieuwsbrief is een belangrijk middel waarmee we jou en u informeren over wat er in onze gemeente gebeurt. Nieuws over activiteiten en belangrijke ontwikkelingen delen we via deze weg. En, met alle ontwikkelingen die we in dit kerkelijk seizoen verwachten, vinden we het heel belangrijk om zo veel mogelijk gemeenteleden op deze manier te bereiken.

Daarom hebben we eenmalig, binnen de regels van de AVG en de richtlijnen van de PKN, de e-mailadressen vanuit onze ledenadministratie toegevoegd aan het mailingbestand voor deze nieuwsbrief. Uiteraard alleen voor zover deze e-mailadressen niet al in de mailinglijst stonden. Als deze nieuwsbrief voor jou, voor u onverwacht komt, dan betekent dit dus dat je met dit e-mailadres staat ingeschreven als lid van onze gemeente.

We nodigen je uit om de nieuwsbrief wekelijks te blijven ontvangen om zo mee te leven met wat er in onze gemeente gebeurt. Wil je deze toch niet ontvangen? Dat kan: onderaan de nieuwsbrief vind je een link om je direct met één klik weer uit te schrijven.

Een nieuw kerkelijk seizoen

Natuurlijk hopen we dat je de nieuwsbrief graag blijft ontvangen. Want er staat veel te gebeuren in het nieuwe seizoen. In het oog springende ontwikkelingen zoals de zoektocht naar een nieuwe predikant en het vervolg van het project Een Levende Gemeente Beweegt. Maar ook activiteiten die misschien niet zo opvallen: de ouderensoos begint weer, het jeugdwerk is al op gang gebracht, er starten nieuwe gesprekskringen, en zo kunnen we nog wel meer noemen. Wil je meedoen? Neem gerust contact met ons op! Wil je meehelpen? Ook dan ben je zeker welkom. Vooral voor het jeugdwerk zijn we dringend op zoek naar leiding!

Zondag 19 september starten we het nieuwe seizoen met een heel palet aan activiteiten: of je nu houdt van zingen, van geestelijke verdieping, van hardlopen of van fotograferen: het kan allemaal, en nog veel meer dan dit! Kijk snel verder in deze nieuwsbrief, en meld je aan voor de activiteit van jouw keuze. We ontmoeten je graag weer waar en wanneer dat kan!

Ik sluit graag af met jou en u een betrokken, inspirerend en gezegend jaar te wensen! Er gebeurt veel in onze gemeente. Ieder kan wel iets vinden dat je aanspreekt. Waar je je drukke hoofd vrij kunt maken om ruimte te geven aan nieuwe inzichten. Waar je elkaar inspireert en verrijkt. Waar je met respect naar elkaar luistert en elkaar echt ziet: wat beweegt de ander, en wat doet dat met jou. Zo wens ik jou, u, ons allen een seizoen waarin we met elkaar op weg mogen gaan!

Met hartelijke groet,
Gert van Ramshorst, voorzitter kerkenraad