Boodschappenbonnen namens het Diaconaal Platform Lansingerland

Dit bericht is verlopen op 2023-03-21

Namens het het Diaconaal Platforms Lansingerland, waarin bijna alle kerken uit Lansingerland zijn vertegenwoordigd, zijn in de afgelopen week boodschappenbonnen uitgedeeld aan mensen uit Lansingerland die deze goed kunnen gebruiken. Het uitdelen verloopt via sociaal-maatschappelijke organisaties, die goed zicht hebben op en contact hebben met wie het financieel moeilijk heeft.

Als diaconie van De Ark vinden we het fijn dat we zo in samenwerking met andere diaconieën en parochiële charitas instellingen iets kunnen laten blijken van onze betrokkenheid op onze omgeving.

Heeft u/heb je het zelf financieel moeilijk? Spreek er eens over met een van de diakenen; we spreken graag af op een rustig moment, zodat we bij een kopje koffie of thee kunnen horen wat u/je zorgen geeft. We kunnen niet alle problemen oplossen, maar we kunnen wel naast u/je staan, misschien wat verlichting brengen en samen zoeken naar begaanbare paden.

Kom in contact met de diaconie, bijvoorbeeld door een van de diakenen aan te spreken na een kerkdienst of door te mailen aan
diaconie@kerk-de-ark.nl

Namens de diaconie,