Bedankt!

Dit bericht is verlopen op 2021-11-22

Bedankt!!

De inlevertermijn voor de vragenlijsten sluit vandaag, vrijdag 24 september.

Eén onderdeel in Fase I van het project “Een levende gemeente beweegt” is dan afgesloten. Johan en Arjan hebben nu de taak de ontvangen reacties te verwerken en tot een goede analyse te komen. Om dit zorgvuldig en juist te doen is tijd en overleg nodig.

Maandag 27 september komt ook het begeleidingsteam bij elkaar om de stand van zaken te bespreken en zo snel mogelijk een nieuwe tijdsplanning te maken. Als eerste moeten we bepalen wanneer we de resultaten met de kerkenraad kunnen bespreken. Want na het opstellen van de analyse zal de kerkenraad, als opdrachtgever van het project, verantwoordelijk zijn voor het resultaat. Daarna zal een gemeenteavond worden gepland om jullie te informeren over de resultaten van Fase I, en de vervolgstappen die genomen zullen worden. Daarover later meer.

Het mailadres ProjectELGB@kerk-de-ark.nl blijft voorlopig beschikbaar voor jullie vragen of opmerkingen.

Voor nu geldt: “Bedankt voor jullie reacties”.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,