Soep, pizza en een inspirerende ontmoeting!

nov
dinsdag 19 november 2019 - 19:00

De Ark

Op dinsdagavond 19 november houden we de eerste avond in een serie avonden met als thema ‘God in het alledaagse’.
Spreker is de dominicaan Stefan Mangnus, verbonden aan Citykerk Het Steiger in Rotterdam.
Stefan Mangnus (1975) studeerde theologie in Utrecht en Toulouse.
Hij werkte als pastoraal werker en als bisschoppelijk gedelegeerde voor onderwijs en catechese. In 2018 werd hij tot priester gewijd.
We hebben hem ter voorbereiding op de avond een paar vragen gestuurd:
Waar vindt u God in uw werk? Waar vindt u God in de stad? Hoe helpt uw gemeenschap u bij het vinden van God?
We starten de avond om 19 uur met soep; vervolgens krijgt Stefan Mangnus het woord, daarna volgt de pizza; vervolgens is er gelegenheid om vragen te stellen aan onze gast en met hem in gesprek te gaan. Na een kop koffie nemen we vermoedelijk om even na half tien afscheid.
De avond staat open voor iedereen uit de Dorpskerk en De Ark en voor andere belangstellenden.

Contact informatie

Aanmelden is noodzakelijk in verband met de maaltijd: dsAvdWel@kerk-de-ark.nl, gjstougie@live.nl.