Dringende oproep voor de tentweek!

Dit bericht is verlopen op 2019-08-31

Achter de schermen wordt er alweer hard gewerkt om de tentweek 2019 met het thema ‘Schatrijk’ op te starten en voor te bereiden.

Het Dagelijks Bestuur van de tentweek is hiermee begonnen en inmiddels zijn de stuurgroepen ook bezig met alle voorbereidingen die voor de zomervakantie nog moeten gebeuren. Na de zomervakantie gaat dit natuurlijk door, zodat we de tentweek weer tot een succes kunnen maken.

Binnenkort ga ik met verlof en leg ik mijn werk tijdelijk neer bij het DB van de tentweek. Daarom zoeken wij dringend iemand die het leuk vindt om deel uit te maken van het DB en mee kan helpen de tentweek optimaal voor te bereiden. Omdat er vanuit de hervormde kerk al drie leden in het DB zitten en vanuit De Ark maar één, is het echt belangrijk dat er een aandeel komt vanuit De Ark, zodat het vanuit beide kerken goed geregeld kan worden voor de kinderen.

Het is een hele leuke taak waar je optimale voldoening voor krijgt: al die blije gezichten te zien als de tentweek aan de gang is. Je vergadert ongeveer 1x per maand, daarnaast krijg je je eigen taken.

Lijkt het je leuk om deel uit te maken van dit team en ons te helpen? Of wil je nog meer informatie? Neem dan contact op, ik praat je graag bij en licht je in over de verschillende werkzaamheden.

Vriendelijke groeten,

Femke de Schepper (0621462347)