Dinertour

Dit bericht is verlopen op 2018-05-26

Op zaterdag 26 mei organiseren de Zendingscommissie van de Hervormde Kerk en de ZWO-commissie de jaarlijkse Dinertour. Je kan je nu opgeven als eter of koker. Er ligt een intekenlijst in de hal van De Ark. Opgeven per mail kan ook: dinertour2018@gmail.com.

Dinertour? In tweetallen ga je aan het begin van de avond langs drie verschillende adressen van gemeenteleden die zich hebben opgegeven om te koken. Op het eerste adres eet je een voorgerecht, op het tweede een hoofdgerecht en op het derde het nagerecht. Op ieder adres eet je samen met de gastheer/vrouw en een nog een ander tweetal. Zo ontmoet je telkens weer andere gemeenteleden.

De eters betalen voor hun driegangendiner aan de ZWO-commissie, de kokers bieden het diner gratis aan. De volledige opbrengst is voor het Syrische vluchtelingen in Jordanië en Libanon. Bekijk hier een filmpje over het werk de we zo via Kerk in Actie steunen.