PCOB bijeenkomst in Hervormde kerk Bergschenhoek

woensdag 2 mei 2018 - 14:30

Hervormde kerk, Kerkstraat 1, Bergschenhoek

De PCOB Bergschenhoek heeft zich beraden hoe verder te gaan met de bijeenkomsten. We willen de leden van Bergschenhoek gelegenheid blijven bieden om elkaar te ontmoeten op contactmiddagen. In overleg met de commissie Berkel is bekeken op welke manier kan worden samengewerkt.

Besloten is om gezamenlijke middagbijeenkomsten voor de leden uit Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs te organiseren in Bergschenhoek. Voor 2018 is dit gepland op woensdag 2 mei en woensdag 3 oktober.

Op woensdag 2 mei spreekt Leo van den Berg over het onderwerp: “Terugblik op 11 jaar vrijwilligerswerk in derde wereld landen”.

De nadruk tijdens dit werk lag op: vakonderwijs, productontwikkeling, productverbetering, automatisering en organisatie op vakscholen en lokale bedrijven. Alles speelde zich af in en rond een bakkerij ergens in Afrika, Azië of Zuid-Amerika. Tevens kunnen er op deze feestelijke middag enkele producten worden gekeurd die men daar heeft uitgetest.

We staan die middag ook stil bij ons jubileum: PCOB Bergschenhoek bestaat 25 jaar! Op 5 november 1992 is de PCOB afdeling Bergschenhoek opgericht. We maken er een klein feestje van en bieden u aansluitend op de presentatie van Leo van den Berg graag een hapje en drankje aan.

Woensdag 2 mei  van 14.30 tot 16.30 uur in de Hervormde kerk in Bergschenhoek. Wij rekenen op uw komst en neem gerust eens een gast mee.

Contact informatie

Leo van den Berg, tel. 5211497 leovdberg07@gmail.com