Gemeenteberaad

sep
dinsdag 17 september 2019 - 19:30

De Ark

Van het gemeenteberaad van 7 mei is een verslag gemaakt en zijn de uitkomsten van de diverse gespreksgroepen gebundeld in 3 thema's: Kerk-zijn in de toekomst, Op weg gaan naar de toekomst en Eredienst/vieren. In de zomereditie van Rondom De Ark en in de Nieuwsbrief heeft u dit verslag kunnen lezen.
In het vervolg op het gemeenteberaad is aan de hand van een eerste beschrijving gesproken over hoe de taak van een interim-predikant geformuleerd zou kunnen worden.

De kerkenraad nodigt u nu uit om in gesprek te gaan over het besluit om een interim-predikant te gaan werven en over de voorlopige taakstelling.
Omdat wij nu nog bezig zijn de voorlopige taakstelling te formuleren, kunt u deze vanaf 1 september opvragen bij de scriba: scriba@kerk-de-ark.nl.

Contact informatie

Janny Korevaar, scriba