Anna Majchrzak, soliste bij André Rieu, en Arjan Breukhoven geven concert in Dorpskerk

jun
zaterdag 29 juni 2019 - 20:00

Dorpskerk, Berkel en Rodenrijs

Het thema van dit concert is Songs of Fantasy, met de mooiste muziek van Ramirez, Piazzolla, Cilea, Dvorak, Parton, Lloyd Webber, Morricone en vele andere beroemde componisten. Gekozen is voor enkele bekende songs, maar ook voor het wat minder bekende repertoire.

Anna Majchrzak treedt in vele landen van de wereld op als vocaal soliste bij André Rieu en Arjan Breukhoven speelt solistisch jaarlijks op talrijke internationale concertpodia.

In plaats van voor een bepaald repertoire of een bepaald format te kiezen, zijn Anna Majchrzak en Arjan Breukhoven kriskras door het musical-, opera- en liedrepertoire gegaan en hebben zij de krenten uit de pap gehaald. Een ontroerend en beeldschoon programma is het resultaat.

Eén van de hoogtepunten van dit concert is Alphonsina y el mar, één van de favoriete liederen van Koningin Màxima.

Contact informatie

Het concert begint om 20.00 uur en de toegang is € 10,-.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kerk en te reserveren via www.arjanbreukhoven.nl/agenda