Vrijwilligers kerkdiensten in De Oudelandse Hof

Dit bericht is verlopen op 2018-07-09

Omdat een aantal vrijwilligers bij “De Oudelandse Hof” te Berkel en Rodenrijs onlangs is gestopt, zoeken wij nieuwe mensen die met ons willen meedraaien in de protestantse kerkdiensten. De diensten worden iedere zaterdagmiddag gehouden. We beginnen om 13.30 uur met het klaarzetten van de kerkzaal en om 13.45 uur gaan we de bewoners ophalen. Om 14.30 uur begint de kerkdienst, die meestal een klein uurtje duurt.

Na afloop brengen we de bewoners terug of we gaan met de mensen nog even naar het restaurant. Tenslotte, nadat de kerkzaal weer in orde is gemaakt, nemen de vrijwilligers ter afsluiting een kop koffie of thee met een versnapering erbij en rond 16.30 uur gaan we weer naar huis.

De frequentie van het meedraaien met de kerkdiensten is 1 keer per 5 weken.

Ik hoop, dat ik u zo wat inzicht heb gegeven en dat u zich wilt aanmelden als vrijwilliger/ster voor de kerkdiensten. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact met mij opnemen.

Chris van Noortwijk
noort039@planet.nl