Vertrek van ds. Regina Davelaar

Dit bericht is verlopen op 2018-11-12

Lieve mensen,

We moeten afscheid nemen want ik ga per 1 november aan de slag in de Bronkerk in Ugchelen. Het doet een beetje pijn: in twee en een half jaar hebben we toch heel wat met elkaar opgebouwd en meegemaakt. We hebben mooie en moeilijke momenten gedeeld, leuke activiteiten ontwikkeld en nagedacht over de toekomst van de (jeugd in de) kerk. Wat hebben we een actieve, enthousiaste en jonge gemeente met veel kinderen en jongeren! Ik hoop jullie in de komende weken zoveel mogelijk nog persoonlijk te spreken en er is ook een officieel afscheidsmoment, zie het bericht van onze scriba.

Ds. Regina Davelaar

UITNODIGING

Hoewel de kerkenraad en u wisten dat Regina tijdelijk bij ons als predikant werkzaam zou zijn, vinden wij het heel jammer dat dit tijdstip nu al gekomen is. Wij zijn blij met de persoon Regina en hebben veel waardering en zijn dankbaar voor al het werk dat zij gedaan heeft in onze gemeente.

Wij zijn ook blij met haar dat zij haar ambt gaat voortzetten in de gemeente Ugchelen. Wij wensen haar Gods zegen op de weg die zij gaat, samen met Annelies en ???

Nu het dus echt officieel is dat Regina ons per 1 november gaat verlaten, nodigt de kerkenraad u allen van harte uit om op 28 oktober om 15.00 uur de vesper, waarin Regina voorgaat, bij te wonen.

Aansluitend kunt u dan onder het genot van een hapje en een drankje afscheid van Regina nemen.

Janny Korevaar, scriba.