Hemelvaartsdag donderdag 25 mei

Dit bericht is verlopen op 2017-05-25

Hoewel velen van de gelegenheid gebruik maken om met Hemelvaart een lang weekend buiten te verblijven, willen we als gemeente toch ook graag samenkomen. In de kerkenraad hebben we besloten deze dienst een wat andere vorm te geven en daarmee aan te sluiten bij de oude traditie van het dauwtrappen. Hoe ziet het er dan uit?

• Om 8.30 uur lopen we vanuit verschillende plekken naar De Ark. We verzamelen in Berkel en Rodenrijs bij de stations Rodenrijs en Westpolder en bij de kerstboomverkoopplaats in de Noordpolder, in Bergschenhoek bij de Hervormde kerk en bij de school De Ackers. Op de verzamelplekken is iemand van de kerkenraad/wijkteam aanwezig.
• Om een uur of 9.00 arriveren we in De Ark voor een gemeenschappelijk ontbijt.
• Aansluitende verzorgen ds. Regina Davelaar en ds. Antoinette van der Wel (ongeveer 9.45-10.15 uur) een ochtendgebed.
Ziet u de wandeling niet zitten? Geen probleem, dan heten we u graag om 8.50 welkom in de Ark voor het ontbijt. De ouderlingen van het seniorenpastoraat zijn er om u te ontvangen. U mag uiteraard ook gewoon aanschuiven bij het ochtendgebed.

We vinden het wel fijn als u zich aanmeldt voor het ontbijt, zodat we ongeveer weten op wie we kunnen rekenen. Aanmelden kan bij de predikanten en op de lijst in De Ark.