Nieuwjaarsontmoeting van de Protestantse Kerk

jan
donderdag 17 januari 2019 - 17:00

Locatie: dienstenorganisatie Protestantse Kerk (Joseph Haydnlaan 2a in Utrecht)
Van 17.00 - 19.00 uur

De nieuwjaarsontmoeting is er speciaal voor ambt- en taakdragers van de Protestantse Kerk. Laat u en uw gemeente inspireren voor een nieuw jaar. Het is een moment om elkaar te ontmoeten, vooruit te kijken naar 2019 en verhalen te horen van andere gemeenten.
U kunt er (nieuwe) materialen bekijken, overleggen met medewerkers van de dienstenorganisatie en samen met andere gemeenten vieren en gezellig eten. Thema van de ontmoeting is: Een goed verhaal. De dienstenorganisatie wil gemeenten ondersteunen bij het vertellen van 'een goed verhaal'. Verhalen van geloof, hoop en liefde.

Bent u er ook bij met mensen uit uw gemeente? Meld u dan en maak kans op een tegoedbon ter waarde van 50 euro. Deze bon kunt u tijdens de nieuwjaarsontmoeting besteden in de pop-up winkel met inspirerende en praktische materialen voor uw gemeente.

Contact informatie

>Aanmelden voor het bijwonen van de nieuwjaarsontmoeting van de Protestantse Kerk