Dauwtrappen Donderdag 30 mei

donderdag 30 mei 2019 - 06:30

Het verzamelpunt is atelier ‘De Hichte’, Kleihoogt 1.

Op 30 mei, Hemelvaartsdag, is er geen dienst in De Ark.
In goed overleg met de Hervormde Gemeente zijn wij welkom om ons bij hen aan te sluiten. Dat betekent dat wij aan alle activiteiten kunnen deelnemen.
En dat zijn er vele.

Zo begint de dag met dauwtrappen.
Het verzamelpunt is atelier ‘De Hichte’, Kleihoogt 1.
(Routebeschrijving: Ga via de Oostmeerlaan naar de Meerweg en dan de Kleihoogt op).
Daar kan je parkeren (met de fiets gaan kan natuurlijk ook) en iets verderop links is het verzamelen. Om 6.30 uur is het vertrek voor een wandeling door de Groenzoom.
Om 7.45 uur gaat iedereen richting Rehoboth voor een heerlijk welverdiend ontbijt.

Ga je niet mee dauwtrappen, dan ben je ook rond de klok van 8.00 uur van harte welkom in het zalencentrum Rehoboth om mee te ontbijten.

Aansluitend aan het ontbijt is de kerkdienst, die om 9.00 uur begint. Ook als je niet deelneemt aan het ontbijt, ben je van harte uitgenodigd de kerkdienst bij te wonen. De dienst wordt geleid door ds. G.J. Stougie.

Een vriendelijk verzoek: Als je wilt deelnemen aan het ontbijt, wil je dan voor 25 mei opgeven met hoeveel personen? Dit kan bij mij, via scriba@kerk-de-ark.nl of via emwvdmaarl@kpnplanet.nl

Janny Korevaar, scriba